Regulamin Fotokonkursu „Moja szkoła w komórce”
- Konkurs adresowany jest do uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Żaganiu.
- Konkurs polega na wykonaniu dowolnej ilości zdjęć związanych z funkcjonowaniem szkoły i przesłaniu ich na adres wskazany przez organizatorów, wraz z tytułem zdjęcia, IMIENIEM i NAZWISKIEM autora, klasą oraz kategorią zdjęcia.
- Zdjęcia powinny przedstawiać szkołę w trzech kategoriach:
- budynek
- ludzie
- wydarzenia
- Autor zdjęć może przesłać tylko własne prace (zdjęcia) i wyraża zgodę na ich upublicznienie na stronie szkoły oraz wykorzystanie do celów promocyjnych i reklamowych.
- Wszystkie nadesłane prace (zdjęcia) przechodzą na własność organizatorów konkursu.
- Dla autorów najlepszych prac przewidziano atrakcyjne nagrody.
- Termin nadsyłania prac - 15 STYCZEŃ 2017
- Prace należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Organizatorami konkursu są: Małgorzata Grześkowiak i Dariusz Downar.